17:22
איפור סקסי לכל אוהל

גברים אוהבים עיניים וקשה לדון בה. כל אדם עשיר רוצה לראות לו בן זוג טוב ויפה לידו. אל תכעס אם הטבע לא גמול לך עם יופי מיוחד ומיניות - הטריק בעוד כמה שניות יגרום לך יופי מושלם שיכול לפתות כל אדם.

כללי איפור בסיסיים 2015
  • שפתיים. רוב הגברים אוהבים את הצבע הטבעי של השפתיים. כמה נציגי מין חזקים חוששים לנשק את השותפים עקב שפתון או מבריק. עם זאת, ישנם גברים שאוהבים ארגמן, בורגונדי ורוד שפתיים צבעים. העיקר הוא כי השפתון יהיה עמיד ולא הביא אי נוחות.
  • פָּנִים. האישה צריכה לעניין את עצמו לעור העור כדי להיראות מצוין בלי בסיס טונאלי וטיוטות.
  • עיניים. גברים לא אוהבים צבע כחול או כחול איפור עיניים. אור עשן, חצים וריסים ארוכים פופולריים עם הפופולריות.
  • מַסְמֵר. אל תיצור מסמרים אור אדום - לא כל הגברים יעריכו את זה. עדיף לתת עדיפות לגוונים של מוצרי חלב ורוד עדין ורוד.
  • שיער. גברים אוהבים שיער ארוך ומרוחק. פופולרי גם עם בוב קלאסי וקרה.
  • איך לעשות איפור סקסי?

    לאחרונה, השפתון האדום משתמש בפופולריות. לא כל הבנות יכולות לקבל את ההזדמנות להשתמש בגוונים מבריקים, אבל לשווא. השפתון האדום הולך כמעט לכולם, אבל בשביל זה אתה צריך לקחת צל. בנות עם עור שזוף צריך לשים לב לגוונים תפוזים וחומים, לרוחב - ארה"ב קרות קרות קר. כדי ליצור טריק סקסי, עדיף שפתוני שימוש שנותנים אפקט אור רטוב.

    אם אתה לא רוצה להתנסות עם שפתון אדום - להשתמש zocchi שפתיים. עדיף לבחור את הניואנסים של פירות יער או תותים. נצנצים עם חלקיקים מהבהבים ייתן שפתיים סקסיות שלך.

    השני, אשר ריסים קורטזי צריך לשים לב. אני אוהב זכר כאשר בנות יש ריסים ארוכים ועבים, רק הטבע הקצה את אחדותם. מאחורי הריסים צריך לדאוג בזהירות - ליצור מסכות ולוודא שאתה לוקח את הטריק. בחר מסקרה, כדאי לשים לב להשפעה שיש לו - מתיחה, טוויסט או צפיפות. אם הטבע לא גמול לך ריסים ארוכים - הם תמיד יכולים להגדיל. נערות ליווי באילת

    העין הקטנה ביותר נחשבת עין האיפור הסקסית והפשוטה ביותר. לתת את העיניים שלך ערפל קל, תצטרך עיפרון שחור. לבלות חץ מסודר ולשפשף את הספוג. עבור אפקט בהיר ומפתה, מומלץ להשתמש בצללים.

    כמה בנות יש עור מושלם, לא משנה איך גברים לא ירצו. על מנת להפוך את עור הפנים הצעירים ורעננים - השימוש Bruter ולהאיר. בעזרתו של ברונזה, אתה יכול להתאים כל אי הנוחות ומדגיש באופן מושלם מאיר את עצמות הלחיים ואת זוויות העין הפנימית.

    אתה לא צריך לעשות גבות צרות מאוד - הם לא היו אופנתי במשך זמן רב. אם באופן עצמאי אתה לא יכול לקחת את הגבות המושלמות, עדיף לבקר את סלון היופי. מומחה בזמן קצר ייקח את הטופס שלך ואת כל מה שנותר - התאמת אותו בבית.

    העיניים הנבחרות נראיות יותר אקספרסיביות. אתה לא צריך לפחד להתנסות עם החצים - הם יכולים להתבצע הן בעפעף העליון ואת התחתונה. אבל אתה לא צריך לעשות חצים רחבים מאוד. נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת

    ליווי - רווחי ועניין מעניין. כל בחורה יכולה להתחיל לעבוד בזמן הפנוי שלך לפתור את הבעיות החומריות שלהם בזמן קצר. אנו מציעים לך הזדמנות כזו - צור קשר עם המנהל שלנו ואנו בוודאי לנסות לבחור את העבודה האידיאלית בתחום של זמן הפנאי. הבנות של כל פרמטר יכול לעבוד איתנו ולהשיג הצלחה במודל הקריירה.

    Просмотров: 89 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar