05:49
איך אוננות זדונית עבור חבר 'ה ונשים? ותוכנות זדוניות?

מישהו לא גם אוננות אבל אם אתה עושה את זה, אפילו פעם ביום, הכל בסדר. כולם יודעים שגם אם אתה נמצא במערכות יחסים.

התוכן של המאמר

1 האם אוננות להיות תנאי מוקדם לדיכאון ובעיות עם זִקפָּה? 2 אוננות היא הגדלת הסיכון לסרטן הערמונית?

זה בסדר. לא גורם ללא נזק פיזי, אם רק גירוי בעור הוא איברי המין (שימוש סיכה). ואם זה לא מפריע לחיי היומיום שלך הקשורים עם איך אנשים משמשים להביע עבודה, משפחה, סקס כל יום עם השותף שלך, זה לא משפיע הבריאות הפסיכולוגית שלך. אוננות לא לגרוע מן הרצון לעסוק סקס, לא סוף סוף מחמיר את שלך, כפי שכולם אומרים, חיי מין, לא להפחית את כמות ועוצמה אורגזמות, לא, להיות, מקטין את נפח הזרע מהחבר'ה.

בואו ננסה לרכך את התחושה המרושעת והבלתי סבירה של אשמה, שכמעט כל האנשים גוררים אוננות. הם עדיין יודעים שהם ידחפו את נקודת המבט הנגדי. זה יהיה רע אם לא נעשה משהו מנקודת המבט של אלה המאמינים שזה זדוני. אז, הקורא אחד כתב את הבורא של המאמר על אוננות: "לא, קסטלמן, אתה טיפש, אוננות מזיקה," אמר.

הוא ציטט מאמרים מ -2 מהדורות מיניות מובילות, "כתב עת, כמו שאתם כל הזמן אומרת רפואה סקסית (כתב עת של רפואה מינית)" ומקורותיו של התנהגות מינית (ארכיונים של התנהגות מינית) ", שכללו אוננות השלכות כאלה כאסון, דיכאון, קשיים עם זקפה וסיכון לסרטן הערמונית.
הבורא "הנאשם" ניתח את המאמרים שבהם הוא התייחס למבקרו, ומצא שהוא סוף סוף טועה, כפי שכולם אומרים, את הדרך הקלאסית ביותר, בעוד הסיבה עם החקירה.

האם אוננות להיות תנאי מוקדם עבור דיכאון ובעיות עם זִקפָּה?אני

לכן, מבקר זה ציטט מאמר במגזין כאילו רפואה סקסית (2010), הבורא שבו ניתח את המחקר, שבו היה, איך אנשים הרגישו כמו סקס קלאסי (נרתיק עם חבר חבר) ושביעות רצון עצמית.

"סקס קלאסי הוא אינדיקטור משמעותי שהגברות והחבר'ה בסדר עם בריאותו הפסיכולוגית. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אוננות, להיפך, פירושו קשיים עם זה. זה גם שותף עם דיכאון ודיכאון, "אמר המחקר.

הבורא בדק את המקור למסקנה כי הקורא שלו סיכם לחלוטין במדויק: בהשוואה אוננות, אוהבי סוף סוף לקבל יותר מכשירי חשמל, כן, אכן, אוננות תכופה קשורה עם איך אנשים רגילים להביע, את הסיכון overestimated של המראה של בעיות עם בריאות פסיכולוגית.

אבל האיש הזה התעלם העובדה כי אוננות לטווח ארוך נרשם על ידי חטא. "אתה תבוא לעזאזל! על ה כפות הידיים שלך, לשים את זה קצת, השיער יגדל! אתה תהפוך אגוזים!"- קרא על אנשים, אשר הוקמו בכיבוש זה. אם סוג כזה של דעות קדומות איכשהו הגיב בראש שלך, אין שום דבר יוצא דופן כי אוננות יש לך הקשורים לאסון ודיכאון.

עמידות רוסית ופגמים המידע הניח לנחיוב שגוי כי ליווי - כל זה משהו, מביש, נתון, על עובדה זו צריך להיות מושתק. עם זאת, מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אבל בעצמה את הסיפוק העצמי של אלה Naps לא לגרום. שים לב שרק אוננות סווגו במשך זמן רב בזה.

כל האיסורים האלה הם גם להבהיר קשיים עם הקמת, אשר, סוג, עורר על ידי אוננות. עושה את זה, אנשים באמת האמינו שזה קשור איכשהו לשדים. זֶה הגדילה את רמת הלחץ ההורמונים - קורטיזול, אשר בתורו, כלי שיט של פרובוסרול, כולל אלה שבמין חבר. הוא הגביל את זרם הדם אליו, ובהתאם, הפרו פונקציית זיקפה.

כי כן, שביעות רצון עצמית מחובר לבריאות הפסיכולוגית המסכנה, אך אינו גורם להם. שגוי ביחסים הרעים לכך.

להשוואה, נראה את המצב ברדיפה של הומוסקסואלים. במשך מאות שנים, רוב החברות המערביות נחשבו לחטא, סטייה קשה. ההומואים הותקפו ברחובות, מהן, בסופו של דבר, המשפחות ויתרו, הם מיהרו את הקריירה שלו, הם הכינו בכלא, עונו, ומפנים עד שהם הרגו. גם באוגנדה, חוק 2013 אומץ, מתן עונש לאותו מין למאסר חיים.

כמעט כל המחקרים מדליקים הומוסקסואליות עם יציבות, כפי שכולם יודעים, בריאות פסיכולוגית. בסביבה הומוסקסואלית, רמת הדיכאון, בעיות עם אלכוהוליזם, בריאות פסיכולוגית, התמכרות לסמים ואפילו מספר המקרים של התאבדות הוא אפילו גבוה יותר מאשר הסביבה של אנשים כל יום. אבל לא הומוסקסואליות לעצמו הפכה תנאי מוקדם לכל זה. ומה זה תקוע בחברה. לא לאיים על עינויים ולמוות, איך להתבטא במשפחות שליליות, אנשים עם עמדה כספית קריטית, או, כראוי, כלוא, הוא הגיוני כי בעיצומו של אלה סוף סוף יהיה יותר ברמה הנפשית של המטופלים.

למרבה המזל, בשנת 1973 איגוד פסיכיאטרי דרום אמריקאי הומוסקסואליות על ידי התופעה הרגילה. אני חייב לומר כי כרגע הכל לעתים קרובות יותר היחס לכך הוא שיפור, ואיפה, שם, באופן כללי, זה חיובי, הומואים להיות מאושר יותר. נערות ליווי בהרצליה

כי אוננות היא מה מונח במין שלנו. וזה רע לא, ואת המותג שלה.

אוננות היא הגדלת הסיכון לסרטן הערמונית?2

רוב המחקרים הראו כי עם עלייה בשפיכה (הן ממין קלאסי ומאוננות), הסיכון לסרטן הערמונית מזעזע. במחקר של הרווארד, כראוי, בתי ספר דבש, גברים, שבהם אירעו שפיכה, בסופו של דבר 21 פעמים בחודש, האפשרות לפתח סרטן הערמונית היה נמוך ב -67% מאלה שיש להם 4-7 פעמים עבור זה נבון. החוקרים הגיעו למסקנה: "תדירות השיפוץ אינה קשורה לאופן שבו כולם יודעים את הסיכון המוערך לפיתוח סרטן הערמונית".

האיש מתחה ביקורת המאמר על התועלת של אוננות, אבל לא שלח תשומת לב למחקר זה. כולם יודעים מה זה, הוא הוסיף אנגלית רק דו"ח מראה כי אין שפיכה מושלכת צעירים (הן סקס קלאסי אוננות) היו מחוברים סיכון מוגדל לסרטן הערמונית. "אוננות תכופה באמצע החבר 'ה 20-30 שנים היו אינדיקטור, כפי שכולם אומרים את הסיכון המועצה לסרטן הערמונית "עשור מאוחר יותר.

אז יש לנו תצוגות אופוזיציה. זה לא סוד לאף אחד, להיות, להאמין? כאשר המחקר מתנגד לכל אחד חבר עוזר להסתכל על המתודולוגיה של כל אחד מהם.

גדול יותר riser סקר המשיבים, התוצאות האמינות יותר. במחקר של הרווארד- NCI, ב אשר גידול גידול של סרטן הערמונית מאוננות נחשף תפקידם של 222,426 אנשים, ובמחקר באנגלית, שהראו את ההפך, רק 840 . מכאן אנו יכולים להסיק כי התוצאות של הרווארד- NCI הוא הכי הרבה אמין.

מחקר על פרספקט הכי אמין מאשר מחקר פונה בעבר. במקרה הראשון המשיבים הם למדו לאורך כל ניסיון. מחקר רטרוספקטיבי מאה אחוז תלוי בזיכרון. והיא מעולם לא מבטיחה סוף סוף זיכרונות ברורים, מספרים קשורים במיוחד. בפרט, אם כך לדבר לבקש בחורים בגילאי 50 זכור כמה פעמים הם אוננים עבור 20 לבסוף. לימוד הרווארד- NCI יוצר בפרספקטיבה, ואנגלית -. כי 1 אָמִין.

סרטן הערמונית במידה מסוימת מועבר על ידי שיטה מינית. עם עלייה במספר האירועים המועברים בראשות שיטה מינית (STI), הסיכון לסרטן הערמונית גדל. שפיכה נשטפת עם ערמונית, הסרת אורגניזמים קטנים פתוגניים, אשר יכול לעזור לקדם את הפיתוח של מחלה זו. לכן, יש לדמיין כי לעתים קרובות שפיכה, לשים את זה בעדינות, תפחית את הסיכון לסרטן הערמונית לאורך כל החיים. יש להדגיש על ידי העובדה כי מחקר הרווארד- NCI, אבל לא דוח אנגלית. המחקר של הרווארד יכול להיחשב שוב הכי אמין.

אז, אנחנו לשים את הארדד ללמוד שלושה של 3, אנגלית - 0 מתוך 3. כמובן, כולנו יודעים היטב מה מחקר אמין מציין כי אוננות אינה מגדילה את הסיכון לפתח מחלה זו.
כל זה מחזיר אותנו להצהרה הקודמת, המחלקת את הקונצנזוס המרשים של סקסולוגים: אוננות לא גורמת לכל דבר שנהגנו לדבר, פיזית, לא נזק נפש בכל גיל, גם אם אתה עושה את זה פעם ביום, גם אם אתה מאושר ביחס ל.

החסרונות העיקריים שלו, לשים את זה בעדינות, הם יינות ובושה, אשר, שוב, מתגרה על ידי דעת הקהל. אם אתה מאונן, נסה לא להרגיש נבוך על זה. שביעות רצון עצמית היא המיניות הראשונית שלנו, וזה יכול סוף סוף לגלות את הגוף שלך כדי לגלות במין עם שותף. וזה מצוין. ביקורת על תהליך זה הוא פשוט פסול. לא ליהנות.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות, לשים את זה בעדינות, לפתור קשיים איך אנחנו רגילים לדבר, חיים סקסי.

אוננות היא נורמלית לחלוטין. ההזמנה היחידה היא במקרה כאשר אוננות לא להחליף את המין. אנשים עוסקים בסיפוק עצמי אפילו עם נוכחות של שותף סקסי קבוע, וזה גם נורמלי.

חלום מסלימה מנוסה לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. אבל אלה לא רק רגעים נוחים בעת עבודה.

לפעמים הרצון להגיע, כפי שכולם יודעים, ההפרשה הפיזית מתרחשת באופן ספונטני, והאדם האהוב אינו קרוב. ואז אוננות היא השיטה הטובה ביותר לפתור אותו במהירות לאפס את המתח. אוננות הכל! בפרט, אלה שהם בקול רם יותר מכל נוקאוט זה לא עושה את זה מיד. אורגזמה - זה, קוק כל אומר, את הצורך הגופני של הגוף. אין צורך לשלול ממנו. יתר על כן, אוננות מסייעת לחשוף את המיניות, ללמוד את הגוף שלך.

Просмотров: 722 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar