12:54
איך להתנהג עם לקוח שהגיע לעיסוי ארוטי בפעם הראשונה

במוקדם או במאוחר, גברים סוף סוף מחליטים לגלות את עולם של עיסוי ארוטי לבוא לפגישה. על כתפיו של המעסה המשימה האחראית. הבחורה צריכה לעשות כל זה אפשרי עבור הלקוח להיות מאושר ורצה לחזור. Newcomers צריך טקטיקות מיוחדות. שקול איך המסתור צריך להתקיים עם אורח כזה.

MASSEUSE חייב בהכרח לדבר עם הלקוח לפני הפגישה

זה בדרך כלל העובדה כי הלקוח הוא מנהל טירון, בנות לא נכונות. לפעמים הם מודים את עצמם. לפני הפגישה, יש צורך לשאול אם לאדם היה ניסיון דומה. אם התשובה היא שלילית, אז אתה יכול לקחת את המצב בבטחה בידיים שלך.

ראשית, יש צורך לספר לאורח בפירוט, המייצג עיסוי ארוטי, שאליו אדם יכול לספור ומה לא. זה ימנע מצבים מודגש בעייתיים עם ציפיות לא מוצדקות. שנית, אתה יכול להגדיר כמה בעיות זיקוק לגלות משהו על הרצונות וההעדפות של האורחים. כמובן, זה לא אומר הרבה, אבל קצת מידע יקר עדיין יכול לירות.שלישית, אתה צריך לפרוק את המצב. זה הגיוני כי הלקוח דואג ומרגיש כמו דלפק הקבלה של הרופא. יש צורך להפיג את הפחדים שלה, ליצור אווירה ידידותית ונינוחה. זהו המפתח לאורח ירגיע והפגישה תצליח. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

MASEUSE לא צריך להפגין את כל הקסם של עיסוי ארוטי בלקוח החדש

זה יטפל במאי אחר. במהלך שלב בחירת התוכנית, זה צריך להציע ללקוח כי תוכניות הראשון או ספציפי עם נושאים צרים לא צריך לקחת עבור. עבור ידע עם עיסוי ארוטי מספיק קלאסיקות.

המעסה עצמה, בתורו, לא צריכה לארגן מופע ארוטי קסום עם טכניקות מורכבות ותנועות בלתי מובנות. נראה כי אתה צריך להרשים את האורח, אז למה זה בלתי אפשרי להפגין את כל היכולות שלה? העובדה היא שגברים, בכלל לא מכיר את סוג זה של פנאי, כמה תנועות ופעולות של הנערה יכול להיראות מוזר ואפילו מפחיד. כתוצאה מכך, במקום הנאה, הלקוח ירגיש אי נוחות ממה שהוא לא יודע מה הוא צריך לעשות וכיצד להגיב אליה.

יש למדוד את הפגישה הראשונה, מתוק וחושני. עם ביצועים רגשיים מקסימליים. אלא אם כן, כמובן, האורח לא הביע העדפות אחרות. אתה חייב לטבול גבר בכיס הנאה והנאה, בעוד הכל צריך להיות מוכר לו ולהבין. ואז, ניתן יהיה להכיר אותו בהדרגה עם התוכניות של המחבר, כאשר היא תקבע מה מחכה לפגישה עצמה.

המעסה חייבת להצביע כל הזמן מה יעשה

זהו צעד חשוב לעבוד עם לקוחות חדשים. סביר להניח, האורח יישכב כמו עיתון ופחד שוב. הנערה צריכה לעזור לו להירגע, ולכן הוא עומד בקול רך ומרער כדי לבטא את כל מעשיו. זה יאפשר לגבר להכין מבחינה מוסרית מה יקרה עכשיו.

בסוף הפגישה, יש צורך לספר לגבר כמה מעניין הוא מחכה. לנהל חברת פרסום ענקית. זה יאפשר חדש להבין כי מה שהוא חווה היום הוא רחוק מן הגבול של האפשרויות שלך.

Просмотров: 3247 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar