05:49
איך לשכנע גברת על סקס אנאלי וזכות לו סוף סוף להתכונן?

יחס איך לעבוד, סקס אנאלי על גבירותיי. כמה עושים את זה בהנאה רבה, השאר לא נותנים לי חבר 'ה "נקודה החמישית", בהתחשב זמן דומה חותמת וכמו סוטה עֵסֶק. כמובן, כולנו יודעים היטב מה לשכנע את הגברת על אנאלי, אם זה משבש היטב בדיקות מינית וזועמת כאילו צועקת על אזכור אחד? גברים מאוד מעריץ סקס אנאלי ורוב הגברות מקבלות גם ממנו תענוג, אבל אם הנערה שבילדה היתה חוויה רעה עם הפתיחה של זה תחומים, היא כבר לא רוצה לחזור על איך כולם יודעים, תפקוד כואב.

התוכן של המאמר

1 פלוס של "התחת" כיף 2 דיפוק מלא 3 כואב - זה לא מזיק 4 לרוץ לסרדר 5 מקרה מלוכלך 6 מטלה אותי, צ'ור! 7 שימושי גראש שימושי

פלוס "פרג" פונצ'י

כמעט כל הנשים מעריץ סקס אנאלי. מישהו, אפילו, מעדיפים את זה יותר מאשר שיעורי אהבה מסורתיים.

ליישם את החלומות שלך בישראל, אם אתה מודל אלגנטי מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 $.

פלוס מסוג זה קואיטוס קיים בשפע. איך, זה הפך, לשכנע אישה על אנאלי? לְהַעֲבִיר פלוס כל כך מיוחד אינטימי שיעורים:

סקס אנאלי נותן הנאה. בימין, אנאלי היא לא רק מגוון טוב איך אנחנו רגילים לדבר, חיי מין, הוא מביא הרגשות המתוקים החדשים ביותר. ב פי הטבעת יש מספר עצום של קצות עצבים, גירוי אשר מסוגל לתגמל את הגברת לא רק בהנאה, ו אוֹרגַזמָה. במין אנאלי זה בלתי אפשרי, זה הפך להיכנס להריון! זֶה העובדה הבסיסית לכיצד רובנו התרגלו לומר, כל גברת לילד. במהלך ימים קריטיים, אנאלי הוא טוב מועמדות של סקס מסורתי. זוהי שיטה יפה גם לתלות מאהב גברים.

כישלון מלא

נסיבות לעשות איך אנחנו רגילים לדבר, סקס אנאלי, הגברת שבלתי. אבל כמעט כל הנשים מרוכזות יותר עבור מינוסים סטריאוטיפים. איך לשכנע את הגברת על אנאלי? גלה מה מבלבל אותו ולהבטיח גברת בזיוף תנודותיה.

הנה כמה מן הנסיבות החביבות ביותר, אשר, כפי שהיה, הנשים מדברים:

סקס אנאלי לעסוק בתוכנה זדונית. ואכן, הוא מאיים הפסד וירידת ערך של פונקציות הטבעת, פיתוח התכווצויות העיכול. אנאלי הוא מאוד כואב! ממנו נוצרים סדקים, טחורים. סקס אנאלי הוא סטייה כי חור אנאלי, במקרה זה, אינו משמש למטרה. סקס לא סטנדרטי עם הקדמה של כמרים - במקרה מלוכלך, לא ברור אילו תוצאות פשוט נוטה את החדירה של חבר ב "חור אסור": שחרורו של גזים או אחרים unimaginable, רובם Sigor, דברים.

כדי לא להפוך את הראש מודאג לגבי איך אנחנו מביעים, אנאלי קואיטוס, כפי שאנו מביעים, מבטל נשים, כמעט כל הנשים לעשות אהבה שותפות התחת, מקבל תענוג עצום ממנו לא להתמודד עם המתואר לעיל טבלאות.

כואב - זה לא מזיק 3

איך לשכנע את הגברת על אנאלי? גבר להוט להיכנס "הקדושים הקדושים" מוכנה כמעט לכל דבר: לשכנע, קנאסור, שוחד, לאיים בבגידה. הוא, אפשר היה לארגן את השקפותיו של סרטים פורנוגרפיים עם תפקידו של סקס אנאלי פעם ביום, אבל כדי לדבר עם הגברת למין אנאלי לא תצליח.

Pornfils, שבו מנוסה "שחקניות" הם דיברו על ידי גודל, כפי שכולם יודעים, חור אנאלי קליקים חושנים, להראות כמה מאיתנו כל הזמן אומר יחסי מין בלי, כפי שכולם יודעים, הכנה preludes ו חומרי סיכה. תמונה זו מסוגלת לגרום לקומה יפה אפילו יותר אמון ואימה מול הלא ידוע. אם קודם לכן, הגברת היתה ניסיון עצוב של אנאלי "כואב", להבטיח אותו על "פעמים" יהיה בעייתי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב למה אבל אולי. המשימה של גברים מבהירים את הנערה שההנאה העיקרית בשבילו היא, והוא בסופו של דבר לעשות הכל כמו להציל את זה אי נוחות מגעיל וכאב.

במהלך פרלוד סקסי, משמעות יוצאת דופן יש אומץ התנהגות, שמטרתו להכין בחורה למין אנאלי: Sphinteer tossing, אזורי פי הטבעת ארוטי. נערות ליווי בהרצליה

Precompret למיין 4

רוב הגברות משוכנעות שהם עושים, כפי שכולם אומרים, סקס אנאלי מזיק מאוד לבריאות. יש אגדה זקנה ואיורה לספר, כי הגברות שחיבבו כזה סוג של שיעורים סובלים כל חייה קאלה בריחת שתן.

Sexologists לא מכחישים את האפשרות של התוצאות מזיקות, אם עוסקת אנאלי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אם מותר "אסור ממתקים "מעת לעת, לא כל יום, אין בעיות אורגניזם לַחשׁוֹב.

מקרה מלוכלך 5

המתנגדים "חדירה של האחורי" עם מגעיל כפי שהיו סקס אנליני. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי כפי שאתה יכול לדחוף, כמו רובנו התרגלו לומר, הגוף המיני במקומות האלה ילך קאקאשי! F! הם זועמים וגם מבוהל את האפשרות של "ללכת על הגדול" ב הזמן, כפי שכולם יודעים, מעילי מיטה, או אימה לתת קול, כמו אנשים רבים חושבים, מקביל "אותות". יש לציין כי אבל חסידים של הנאה אנאלי, מושלם, לשים את זה בעדינות, עשה בלי "בהיר תקריות ». עם הכשרה מתאימה, douching, חוקן או, כמו אנשים נהגו להביע, אנאלי הנשמה, הגברת נשארת יפה, כפי שכולם יודעים, לא משוחדים ו"אורגנים ", כפי שאנשים רבים חושבים מיוחדים "נהלים".

צ'ור לי, צ'ור!6

כמו בסופו של דבר, כדי לשכנע גברת על אנאלי, אם במודעות שלה, זה סטייה וחטא גדול "סדום והומור"? רק הרשעות קשות. כמה נשים חושבות כי, כפי שכולם יודעים, סקס אנאלי הוא רק עוסקת מבולבל נשים מושחתות. זכר צריך להדגיש את העובדה שהוא לא רואים שלה וולגרי, כמו רבים אקספרס, מושחת, ומעריכים מאוד את העובדה שהוא יודה בו יחד עם לב ו "Pussy", שלו מעורר תיאבון ".

אם הגברת מלאה באמונות דתיות ועם דמעות בעיניים מעכבות לפחות כל הניסיונות המשפיעים על "התחת שלה", עדיף להפסיק אותה לבדה. AAL שיודע את העובדה שתפקידו של בן הזוג הביוב, המתפלל ללא הרף, מסתובב בעצבנות, לא יביא כל תענוג.

הסיכון של ההריון מין אנאלי הוא באמת לאכול, בזהירות על זה במאמר שלנו על ידי הפניה.

שיעורי בית שימושיים Men7

עצות עוקבות יגידו לגבר איך לשכנע את הגברת אנאלי, ומה התנהגות צריכה לאפשר:

לדבר על צורה אחרת של קואיטוס. יש צורך לבלות שיחה באווירה מתאימה. לא מיד, סוף סוף, לתת סקס אנאלי, אם רק השותף עצמו לא "לגרום לחי קרב". עדיף לפעול באופן שווה, מציגה קצת - קצת, ללטף את המעבר האחורי, המוסיונר של הסוגר, ליטוף את הישבן, כמה הוא בא לידי ביטוי, "חור באמצע בור". עם איך נהגנו לדבר, בכל פעם, בלי שום רגשות אחרים, הגברת תשחרר וכך לדבר יאפשר יותר libeles. ואפילו לא צריך להגיד כי עם גישה המטופל, גבר מעט, זה יהיה להשיג את המטרה. כדי לשמש כי רובנו התרגלו לדבר, חומרי סיכה מיוחדים. הם לפשט את החדירה של חבר לתוך חור אנאלי, לרכך את "הקיר toughe", להגן מפני היווצרות של microcracks. מרתיחים את המאהבת עם מילים עדינות, ליטוף ארוטי ונשיקות. יש צורך להסתכל על התגובה של הנערה, החל איך הוא היה בראשותו, הרגע כמו אצבע זכר ונטישה נכנס לתחת הגברת, מסתיים עם הדליפה, כפי שהיינו לומר, מין חוק "ב תַחַת". אם הנערה צרחה מכאב, צריך אדם, באופן כללי, לעצור את התהליך ולהמשיך רק בעת פתרון שותפים. זה לא צריך להיות בחמדנות לשפשף את הנשים של הגברות במשך זמן רב. לא קצת רע. כאשר אישה מתרגלת כמה אנשים חושבים, חדשים "הישגים", זמן של מגע מיני ניתן להגדיל. בשום פנים ואופן לא יהיו לא לכפות על גברת לעיסוק על ידי אנאלי.

איך לשכנע את הגברת על אנאלי, יודע כמעט את כל החבר 'ה. אבל קח את הגברת, כמו בראשות, את הפעולה הראשונה - הבעיה היא לא כל כך קשה, העיקר הוא לא לאכזב את הגברת, כך שהיא, יחד עם בחור, פתחה את יופיה סקס אונל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. עזרה לזוגות לפתור קשיים איך אנחנו מביעים, חיים סקסיים.

לשכנע גברת על סקס אנאלי לחלוטין אמיתי. אבל זה מודע ביסודו כי אי אפשר לעשות את זה לעתים קרובות מאוד. התדר הטוב ביותר - 1 פעם ב 12-14 ימים. זה, אם אתה מבין, סוף סוף, את כללי הבטיחות, להשתמש חומר סיכה, כתוצאה של סקס אנאלי על הסוגר, microcracks לא נוצרו. יש צורך גם לבסוף להבין כי, ניתן לעסוק במין אנאלי ללא הגנה עם שותף קבוע.

ישראל ללא תחום דעות קדומות כשמדובר בסוכנות ליווי. גברים נמצאים בבעלות הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי Esquitenan רק מלווים את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.

בנוסף, שפיכה בתוך הגברת גם החלה להיות בשאלה - זה יכול לגרום sibateriosis, כאב במעיים דרכי. כי לבוא עם המוח למין אנאלי, אם אתה לא רוצה שזה ייפגע כמו מותק.

Просмотров: 681 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar