14:04
הכנסה "קר": דרכים שהנערה יכולה להרוויח כסף על גברים בלי לעשות מאמצים

העולם המודרני מאורגן, כך שכולם רוצים לחיות יפה ומפוארים, אבל באותו זמן בלי לעשות מאמצים. זה נכון במיוחד של נציגים חלשים. כל הבנות לא רוצה לבנות קריירה ולחפש עמדה גבוהה, הרבה יותר קל למצוא אדם שיכול לספק את כל הצרכים. עם זאת, הוא הצליח להתחתן או לשים תחזוקה יכול להיות מנוהל הכל, אבל יש טריקים נקבה כי יעזור לגברת כדי לשפר את המצב הכלכלי שלהם ללא מאמץ רב.

בתור התחלה, נבין מהו הרעיון של הכנסה "קר", אם אנחנו מדברים על יתרונות קלים על נציגי מין חזקים? זה הכסף כי ילדה יכולה לבוא מאדם לא ידוע לחלוטין, ממש ברחוב וללא כל אינטימיים וחובות אחרות. כן, זה נשמע כמו אבסורד, אבל זה די אמיתי! בנוסף, הזכיות הן "חם" - הגברת יכולה לסמוך עליו על המינוי הראשון, ואת "חם" - זה כסף שאישה נעשית במערכת יחסים, נותן לה אהבתה בחזרה רגשית מעוצב.

מהו הבסיס של הכנסה "קר" על גברים?

אופי הנערה הוא ניחן קסם וקסם - אלה הם הנשק העיקרי שלהם כי חייב להיות מסוגל להשתמש כראוי. אנשי טבעם רוצים להיות גיבורים, נסו להרשים את המתמודד ביותר מצד נציגים חלשים. את המשימה של אישה - תן לו להרגיש איש אלפא, מציע את ההזדמנות להפגין את ההצלחה שלו או רווחה. די הרבה, המהות בצורה יוצאת דופן של הזכייה היא ליצור באופן מלאכותי microprobial ומצבים שבהם הנערה מופיעה "חלש זקוק לעזרה", ואדם יש הזדמנות להראות את עצמך בתפקיד "אביר והמושיע".

מה שאתה צריך לעשות זאת גברים נותנים כסף כזה? תגובה בנאלן - בקש! זה אולי נראה טיפש, אבל בעולם יש מספיק אדונים טובים נדיבים שלא יעזבו את הילדה בקושי. ואם הראשון או החמישי לא ייתן כסף, השישית או השמינית בהחלט מסכים. העיקר הוא לא לפחד כישלונות, אבל כדי לתפוס אותו בדיוק כמו משחק. כמובן, להתקרב לאדם ולבקש כסף, אתה חייב להיות אמיץ, כריזמה משלו, יש לפחות רמה מסוימת של מיומנות זמנית, כי אתה חייב להיות משכנע, מתמיד ואפילו נועז! הדבר החשוב ביותר הוא שאתה לא צריך לשכב על "סבתא חולה" או הגורל המצער של אם חד הורית, אחרת זה יהיה כבר הונאה שיכולה להוביל לבעיות עם החוק. כשאתם מבקשים כסף, ואמרו זכויות שאתה צריך לתקן את המכונית, ללכת המניקור או שאתה באמת רוצה לקנות קפה עם עוגות טעימות מן המאפה הקרוב. פתיחה ומוניטין מסוגלים להמיס את לבו של האיש החמור ביותר.

לאחר מכן לשקול אמצעים קונקרטיים שיהפכו כסף ברחוב, במהלך רכישות הליכה, בסופרמרקט, חניה, תדלוק ואפילו בתנועה!

"המלכה של בנזוקולון"

תחנת הדלק היא מקום שבו הריכוז של גברים פשוט זז, כי כמעט כל שליש יש מכונית כי חייב להיות מלא באופן קבוע. איך לנצח כאן? בואו לצאת מוקדם בבוקר או בערב שבו רוב האנשים לשחזרת עתודות דלק ולהתחיל רק להתקרב לאנשים ולבקש כסף. להניע את בקשתו לעובדה שהם שכחו את התיק ואתה חייב תמיד ללכת בדחיפות בדחיפות. במקביל, אל תשכח לדחות את הג'נטלמן להשלים, לחייך וחביב כל הזמן, ולמקרה בהצלחה, הקפד לבקש את מספר הטלפון שלו. נסו לבחור מכוניות יקירתי ומעמד ואינם מתנפחים כמויות ענקיות - להגביל אחד או אלפיים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

"להתחייב להאכיל ...-

כמובן, אין צורך לבקש מזון במעבר, אבל אפילו את הרכישה בחנות המכולת יכול להיות משולם עם אדם נדיב עשיר, ולא ידוע לחלוטין. כדי לעשות זאת, עליך לחבר את הסחורה הדרושה בסל ואת הקופאית להתקרב לג'נטלמן עם בקשה לתשלום הטובין. כמובן, אתה לא צריך לעשות את זה עם מרכבה מלאה של מוצר במשך חודש. אבל בדרך זו אתה יכול לקנות כל טעים: קוויאר, שוקולד יקר, גרגרי פירות טריים, אלכוהול, קינוחים. יש רק הציע סיפור על איך כבר התכנסת לישון באמבטיה עם מוס, שתיית שמפניה ונשיטה תותים טריים, לבוא לחנות ולא לקחת את הכרטיס! ובכן, אל תיעלם בערב? רק לחייך ולדבר על איך רציתי לפנק טעים וכמה עצוב יהיה, אם זה לא. אדם אמיתי בוודאי רוצה לרצות את הנערה. פשוט לשכוח את המחמאות ואת הנאומים הלודדים!

"צועני עם יציאה!-

אתה יכול "לתפוס" גברים בכל מקום, לפחות ערך מסחרי, אפילו ברחוב, לפחות בתנועה. מספיק נמוך יותר את הכוס של המכונית, פגע במכונית הבאה וזורל את בקשתך, אשר עכשיו אתה הולך מניקור וכי הכסף שכח לקחת. ואולי זה קר בחוץ ואתה רוצה להתחמם קפה נוח עם משקה חם ועוגות טעימות. כן, מצד אחד, הכל נראה כמו להתחנן ולהזכיר את אורך החיים של הרומא. חלקית אתה ואתה תשחק את התפקיד של "צועני", אבל הדפוס שלך הוא לא לרמות ולעתים מחדש. זה המקרה כאשר הנערה רק שואלת אדמה חזקה של כמות קטנה של כסף על הצרכים שלו והוא כבר יחליט: לעזור או לא. אם אדם נותן, זה אומר שזה קל לו להפריד מן הכסף והם בבירור לא האחרון. בתמורה, אתה תודה לו עם החיוך שלו, את המחמאות שלו, מעריצה להיראות ולוודא שאתה לוקח את מספר הטלפון. צעד זה חשוב מאוד כי זה יכול להביא הכנסה נוספת בעתיד.

למה לאסוף מספרי טלפון?

עבור אל "הכנסה" תמיד לאסוף אנשי קשר שנתנו לך כסף. למה? קודם כל, אתה יכול להזמין אותו לפגישה או על כוס קפה. זה לא דורש ממך משהו, אבל זה יכול לשלם יחסים נוספים או "בונוסים נוספים" בצורה של טיול במסעדה טובה, מתנה קטנה וסיוע חומר אחר. נערות פנאי יכול למצוא לקוחות חדשים בדרך זו, בעוד הפירעון ואת הלימות של אדם לא יהיה כל ספק. שנית, לפי מספרים, אתה יכול לפעמים לעשות עלון כזה הודעה "חמוד, אתה כזה ג 'נטלמן! לא יכולתי לעזור לי שוב ולשלוח כמה אלפים למפה?-. באופן מפתיע, זה יכול לעבוד, כך שיש מסד נתונים הגון של מספרים, לא בעיה עבור עלון חדש לאסוף כמות טובה, הדבר העיקרי הוא לא לעשות את זה לעתים קרובות.

אתה יכול למצוא גבר חלומות בחניה!

כמובן, ללמוד לעשות כסף בעצמך - זה נהדר, אבל כל ילדה חולם למצוא את הבוס שלה, עם מי יהיה אפשר לחיות בשקט ולא לדאוג. אתה יכול לחפש את הנסיך העשיר שלך במסעדות ולשכב קבלות, על אתרי היכרויות או ללכת "לצוד" בחניה! ואתה תעזור לך מדבקה רגילה זו עבור הערות כי דבק למחשב או למקרר. מה אנחנו צריכים לעשות? לקנות חבילת מדבקה ולכתוב הודעה חמוד עליהם, משהו כמו "לא יכול להחזיק!"ואת מספר הטלפון שלך עם סמל או לב, או" להתקשר, אם אנחנו מעיזים ". אחרי זה, אנחנו לוקחים לכבות את המדבקות האלה על מכוניות יקרות ומעמד. כמובן, זה שווה לבחור חניה ליד מסעדות, סוכנויות ממשלתיות או קומפלקסים למגורים עלית. תאמין לי, מישהו בהחלט יתקשר, אולי, זה יהפוך למערכת יחסים. אותו דגני אסקורט יכול לעדכן את מסד הנתונים של הלקוח על ידי הצעת השירותים הרגילים שלהם ואת הבנות תהיה הזדמנות לבנות מערכות יחסים עם איש עשיר.

לֶאֱגוֹר

טיפים אלה יעזרו הנערה להרוויח כמה שעות יותר מאשר לשבת במשרד. בנוסף, זוהי דרך מצוינת לשים תחזוקה או להתחתן בהצלחה. העיקר הוא לטפל בו כמו גפרור, והשאיר רווחים, לא לפחד כישלונות, ולהפך, להיות מוכן. אם אתה אמון, פתוח וחיובי, אז האיש יהיה קשה לך לא לסרב.

Просмотров: 5947 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar