14:05
מהי צריכה במועדון לילה

"עבודה על משקפיים" - כל כך שונה הצריכה במועדוני לילה. מיד ראוי לציין כי עובדי הבר אינם מציעים שירותי מין. לכן, העבודה נחשבת בטוחה ומעניינת לסטודנטים, מודלים, רקדנים. הנערה שאתה רק צריך לתקשר עם לקוחות, דוחף את ההזמנה בבר. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

צריכה במועדון לילה: תכונות

מוסדות יקרים תמיד למשוך נשים יפות לעבוד עם המבקרים. המשימה של הנערה היא לקדם את הלקוח עבור קוקטיילים ורכישות אחרות בבר המועדון. כסימן של הכרת תודה, צרכון אטרקטיבי יושב ליד שולחן של גבר, צוחק על בדיחותיו, יכול ללכת איתו על רחבת הריקודים.

הרווחים הוא 40-60% של בילה את כמות המבקר. באינטרסים של הנערה להגדיל את חשבון הסיום.

במיוחד בביקוש "עבודה במשקפיים" במועדוני טורקיה, קוריאה. ישנם גברים עם הנאה להוציא כסף לתקשורת עם המודל הרוסי. ילדה קליט נחשבת למשהו אקזוטי! במועדוני האליטה, אף אחד לא מקלות לעובדי המוסד, אורחים עשירים יודעים את כללי התקשורת. נשים צעירות אסורות להיכנס ליחסים מיניים עם לקוחות, זה יכול להרוס את המוניטין.

סוגי צריכה במועדונים

איזו בנות... עבודה בתחום...

לאחר מסודר לתפקיד של צרכני, אתה צריך להבין אילו פעולות מחכים למעסיק מעובד. להבחין בין מספר סוגים של צריכת:

  • פָּעִיל. פורמט זה מרמז כי הנערה יהיה באופן עצמאי לחפש לקוחות. היא מתקרבת לגברים בודדים, עם החברה בחורים לשוחח קשה. לגעת בשיחה, הציבור רומז כי הנערה היפה ראויה לשתות. אם בתוך 15-20 דקות לאחר היכרויות המבקר לא סדר, הציבור הולך לחפש "הקרבה" חדש ".
  • פַּסִיבִי. במועדוני לילה רוסיים לא נמצאו. הוא מתורגל בטורקיה ובקוריאה. בנות באופן עצמאי לא מתאים למבקרים. כאן גברים בוחרים את בן שיחו ומבלים זמן שילם עם זה. כמה מפעלים הם חוזה בין המועדון לבין הלקוח.
  • צריכה מעורבת. שנמצאו ביותר במועדונים טורקיים. גברים יש נופל על יפהפיות רוסית, אבל לא כל אחד יכול לבחור בגלוי ילדה בשביל הכיף במועדון. עבור בנים ביישנים כאלה, יש צרכנים אשר מטילים את החברה שלהם. להפגין תשומת לב לטורקו, הוא ישמח להמשיך תקשורת, לקנות קוקטיילים אופנתי.
  • הצריכה מופצת בטורקיה, אלא ללכת לשם לעבודה עם נערות צעירות טובות יותר באמצעות סוכנויות מיוחדות. רק אמנות רשמית תאפשר לא להיכנס למצבים לא נעימים. לעונת הקיץ, סטודנטים מרוסיה מצליחים להרוויח מ 3,000 $.

    טיפים למתחילים ציבור במועדון

    מצד המקצוע נראה קל ומעניין. אבל תמיד צריך לזכור את כללי ההתנהגות. במיוחד אם אתה צריך לעבוד עם גברים מזרחיים.

    הנה טיפים פשוטים כדי לעזור לצרכן טוב להרוויח ולא להיכנס למצבים לא נעימים:

  • אתה תמיד צריך להיות במצב רוח טוב. גברים מראים נדיבות כשהם כיף. אם המצב הוא אינטנסיבי, אז זה לא אוהב את הלקוח.
  • לשתות משקאות אלכוהוליים לא נחוץ. צריך להסכים מיד עם הברמן כי הוא יעשה קוקטיילים ללא אלכוהול או עם סכום מינימלי.
  • גבר יכול להזמין בקבוק שמפניה, במקרה זה אתה יכול לחבר עבודה חברה. שני דגמים יפים רק תענוג המבקר.
  • אתה לא יכול להסכים לפגישות אישיות עם לקוחות. אם נדבר על מועדונים טורקיים, אז יש בחורים "פטו אטריות על האוזניים". על הצרכן לזכור כי כמעט לכל משפחה יש משפחה. במועדון, הם באים לנוח ואקזוטי בצורת נשים רוסיות. בעוד הנערה עובדת במוסד, היא מוגנת מפני קריסות והצעות גסות.
  • במועדון לעבוד כצרכני, אתה יכול לשלב מחקר. העיקר הוא לא להראות תמימות, לתקשר עם גברים!

    Просмотров: 3428 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar