עיסוי ארוטי מכונה רקמה עמוקה, שוודית ואבן חמה. סוגים אלה של עיסוי מתמקדים בלחץ עמוק ובגירוי קבוצות השרירים העיקריות של הגוף, אך גם משתמשים יותר בגישה מעשית מאשר עיסוי טיפולי טיפוסי.

יצירת קשר טוב עם המעסה טוב לאינטראקציות במהלך עיסוי ארוטי. חשוב ששני הצדדים יהיו מודעים לגבולות האישיים ולהציב גבולות שעובדים עבורם על מנת לקבל את החוויה הטובה ביותר שאפשר. אסור לבלבל את זה עם זנות מכיוון שזה לא תמיד כרוך בפעילות מינית או עירום. המעסים בדרך כלל מציעים מגע חושני מהנה וכן הנאה בעזרת הידיים (כגון עיסויים באיברי המין) או באמצעות מכשירים או צעצועי מין.

לאחר שפתחת את התקשורת לפני שמתחילים, אתה יכול להגיש בקשות במונחים של אורך או מיקום, כמו אם זה מאחור, מהצד הקדמי שלך במיטה או אם הם יכולים לקרוא בזמן שהם נותנים לך ראש? אם בקשה זו תעורר אי נוחות, צריך לעשות זאת

אם אתה מחפש לתבל את חיי האהבה שלך ולהגביר את החשק המיני ש ... Читать дальше »

Просмотров: 79 | Добавил: melanidl4g | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

המחקר החשוב ביותר על ריקוד מרגרה היה הרפרטואר של מחוות טקסיות של אדוארד איי מייסון, "האתנוגרפיה של משתוללת בוסקונה".

מחקריו האתנוגרפיים של אדוארד איי מייסון בבוסקונס 34, 38 ו-39 חשפו וריאציות בנושאים כמו

היכרות, שפת גוף והכוונה הבסיסית, טקסי חניכה לעולים חדשים, דפוסי ביצועי הפחדה טקסיים בתחרויות הטלת ביצים שחוזרות על עצמן בגרסה מנופחת בבראנץ' למחרת בבוקר.

הממצאים משלוש הסאטירות של האמנה עסקו במיוחד בספרות האנתרופולוגית ובמסורת העממית של אגודת פיקטים בניו אינגלנד במאמציהן לתעד צורות של ריקוד מרגרה לאורך זמן.

אדוארד איי מייסון היה בראש ובראשונה אנתרופולוג צרפתי ידוע שחקר תרבויות עתיקות יותר לאחר שמצא מקלט מצרפת הכבושה בידי הנאצים ב-1936 כפי שעשה לפניו רוג'ר באסטייד, בזמן ששניהם עדיין היו בוגרי תואר ראשון ב-École des Hautes é surs tic בפריז. s ... Читать дальше »

Просмотров: 62 | Добавил: melanidl4g | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)