15:53
איפה רווחי לעבוד כמו רקדנית ברים מפוספסים: ברוסיה או בחו"ל

תשלום גבוה עבור רקדנים - פופולרי פופולרי. נשים צעירות ישמחו לעבוד על הקוטב. כמה בנות מציעות עבודה בחו"ל. זה שווה ללכת לאירופה או לרקוד סטריפטיז?

תחת אילו תנאים עובדים בעופרים במועדוני רוסיה

שירותי בידור הון מעוניינים לאפשר למבקרים לעזוב כמו כסף רבים ככל האפשר. בשביל זה על הבמה תוכנית בידור ארוטי. להגיע לשלב של מועדון האופנה הוא לא כל כך קל.

חשפנית מקצועית משורת ההון הסגורה קובע כי בתחילת הדרך שבה עבד בסוג מוסד ממוצע. יש רקדנים לא משלמים משכורת, הרווחים הם עצה, אילו מבקרים מזועזעים מתחת לבושן או בגנטיות. לאחר ההזמנה למועדון האליטה הכל השתנה. השכר גדל עשר פעמים. בממוצע, הילדה מקבל 350-450,000. רובלים לחודש.

במקביל, מוסדות אלה מציעים מבצעים נוספים עם רקדני ריקוד ארוטי טוב:

  • ארוחות חינם;
  • לינה בבתי מלון או אולפנים עם נוחות גבוהה;
  • טוב במהלך החגים, מנויים לחדרי ספורט, סלונים תרמיים;
  • קורסי ההסמכה - שיעורי ריקודים.
  • המהירות של מהירות כוללת את ביצוע מספר מסוים של תנאים מן הרקדן. כל הרגעים הם prescribed בחוזה. לעתים קרובות יותר, בנות דורשות התנהגות הגון, לאסור על יחסי מין עם לקוחות של מוסד נשלל.

    רווחים נוספים בצורה של הצעות תמיד נוכחים. אבל היחס כלפי זה שונה. לפעמים הממשל נותן את כל הכמות של חשפנית, אבל יש מוסדות לקחת את אחוז הרווחים. במקרה השני, המועדון הראשי מציין באופן פעיל כדי להבטיח כי מבקרים להראות נדיבות.

    מחרוזת ציוד באירופה

    כללי בחירה או... סטריפטיז עם נמסר...

    במדינות אירופה, הרקדנים של ריקוד ארוטי הם קצת שונים. מוסדות VIP מציעים להציג את הצופה. יש גישת חשפנות מאתגרות, שכן המשכורת היא 400-850 אלף. רובלים לחודש. אבל עבור כל הפרה של פריט החוזה הוא מספק קנס או פיטורים.

    מועדוני לילה אופייניים לשחק את הבנות עבור כמות פלט קבוע של 80-160 יורו. מותר לעבוד על בנים ולצריכה בבר זה. על מכירות משקה, הילדה יכולה גם לעשות 15-100 יורו ביום. עבור הביצועים על הילד, חשפנית מקבלת מינימום של 200 יורו.

    איך חשפנות בארצות הברית

    אמנים מקצועיים רבים של ריקודים ארוטיים שואפים למועדונים אמריקאים. במוסדות אופנה, אתה יכול בלי עבודה מרוויח $ 250-400 לכל משמרת.

    סטטיסטיקה טוענת כי האמריקאים לבקר ברוב רצועות הסרטים ביותר. למעשה, רוקדים עם התערוכה על הבמה עבור המדינה הזאת נחשב משהו רגיל. יחסים עם הולגים נאמנים.

    באמריקה זה נחשב נורמלי כאשר בן הזוג מרוויח על הבמה עם ריקודים ארוטיים. גברים מאמינים כי אין שום דבר רע עם העובדה כי הגברת שלהם יכול לעשות כסף אמיתי על הדמות שלו.

    מסקנות

    מתברר כי זה רווחי יותר לעבוד בספטה בארצות הברית. הכנסה בחודש הוא 600000-1500000 רובל. לאחר שנה של עבודה, הילדה חוזרת עם כסף טוב, לקנות דירות, מכוניות, לפתוח את סלוני היופי שלהם או אולפני ריקודים. אבל עדיף לעבוד באמצעות סוכנויות, אחרת אתה יכול לרוץ לתוך scammers. דירות דיסקרטיות בתל אביב

    ברוסיה, החסרונות חייבים גם לקבל כראוי אם זה עובד בדיסקו élite של הבירה או פיטר. במוסד הלילה הרגיל, ההכנסה לעתים נדירות עולה על 150 אלף. רובלים לחודש. אבל אם אתה משלב ריקוד עם הכיבוש או המחקר הבסיסי, אז כמות זו טובה.

    Просмотров: 94 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar