07:57
מטפל בעיסוי אירוטי

חוקרים מצאו שעובדי מין המציעים אינטגרציה חושנית מספקים הקלה ממתח, אינטימיות ובהירות נפשית.

על פי מחקר של פסיכולוגים מאוניברסיטת אוטגו בניו זילנד, 13 נבדקים גברים שעסקו ב-12 שעות של מגע מיני עם נשים זונות שהציעו את התפריט המלא של שירותי מין חשו את היתרונות הפיזיולוגיים המשותפים לשיפור הבריאות: הפחתת קצב הלב, הורדת הדם. לחץ ורמות מופחתות של הורמוני הלחץ שלהם קורטיזול.

לעיסוי אירוטי יש תכונות טיפוליות יחד עם מין. מטפלים שהוכשרו לכל דבר, החל מקורס היכרות אינטנסיבי בן חמישה ימים עבור אנשים סקרנים ועד תוכניות מלאות עבור אלה שנפגעו פיזית או שעברו מניפולציות פסיכולוגית בילדות, יכולים לחבר יחד עיסוי רקמות עמוק ומשחק מקדים כחוויה אינטימית. https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בצפון/|https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

זה התזמון המושלם כי מעסים ארוטיים הם הרבה יותר פופולריים ממה שהם היו אי פעם, ויש להם ביקוש גבוה. שיהק יחליף את בגדיו ויציע עיסוי תאילנדי יוקרתי לפני שיזמין את הלקוחות להתפשט ולהרגיש נוח על מיטה רכה או ערימה של ריפוד שרפה קטיפה.

נציין כי ישנם סיכונים גם למקצוע המעסה הארוטי. יכולות להיות בעיות בטיחות בכל פעם שאתה מבצע מעשים אינטימיים בזרים. אם דברים אכן משתבשים ויש אלימות, האדם שניסר לא יכול לדווח על כך למשטרה בגלל מקצועו - זה עשוי להשפיע אם יבקשו כתב אישום פלילי.

בשל העידן הדיגיטלי, יותר ויותר אנשים פונים ל'שירותים אישיים' אלו. אחת הדרכים שבהן התחום הזה הפך למיינסטרים היא מהזמינות שלו באפליקציות כמו טינדר או Adult Friend Finder. ככזה, זנות היא משהו שצפוי לדון בו בחברה שבה נרמלנו שירותים כאלה על ידי בנייתם לתוך הטכנולוגיה והתרבות שלנו. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/|https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

התחלתי לעסות כי הייתי מתלבטת בבחירת מקצוע. ובכן, הייתי די מתלבט לגבי החיים באופן כללי אז מה חדש?

עיסוי הוא גורל וגורל הוא עיסוי.
—ארל ר. ג'נסן

די מובן מאליו, אבל אני אגיד את זה בכל מקרה, האחריות העיקרית של מטפל בעיסוי אירוטי היא להציע "עבודת גוף טיפולית וחושנית הכוללת מניפולציה של שרירים מתוחים כדי לקדם גמישות, להקל על עווית שרירים ולהחזיר את התפקוד".

כמטפלת, ג'סמי

אומרת שהיא לא סובלת ריח של קטורת, קרם מרגרינה וגם משקאות עיסוי בניחוח קינמון בנוסף לשריפת נר! ההתנגדות שלה היא שמוצרים אלה מכילים סויה. שמן קוקוס הוא העדפה שלה כי זה בטוח לערבב עם קרמים ופריכיות, שלא לדבר על זה מריח "טעים".

מטפלים בעיסוי ארוטי

עשויים להשתמש בקרם או בנוזל לגוף הלקוח שלהם, אשר יכול לנוע בריח בהתאם להעדפות המטפל. וניל ולבנדר הם אפשרויות פופולריות. ללא קשר לבחירה שהם עושים עבור קרם, מטפלים בעיסוי מסכימים שיש להימנע מריחות כבדים. זה כולל נרות וקטורת.

Просмотров: 70 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar